2009. július 15., szerda

Epilógus

"A jó harcot megharcoltam, a pályát végigfutottam, a hitet megtartottam."

Nem is fejezhetném be a blogomat mással, mint Szent Pál szavaival, akinek sokat köszönhetek ebben a félévben, és akinek nyomán járhattam, így méltán érzem magaménak ezt a mondatot .

Hálás vagyok a kint töltött időért, sok élményt, tapasztalatot gyűjtöttem, sokat gyarapodtam lelkiekben, szellemiekben, gyönyörű helyeken jártam és sok barátot szereztem.
Kicsit nehéz még a váltás, de ez az élet rendje, ennyi adatott, hálás vagyok érte, mostantól ismét itthon folytatom az életet, és próbálok helytállni a hétköznapokban...

Remélem a blogom olvasása révén sikerült kicsit betekintést nyernetek a görög világba, (legalábbis annak kis szeletkéjébe) úgy, ahogy én ezt láttam/megtapasztaltam. Köszönöm, hogy időt szántatok rá, és hogy lelkiekben velem voltatok...

A továbbiakban ismét személyesen érhettek el:)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése