2009. július 15., szerda

Az utolsó 2 hétről...

Az utolsó 2 hét a sok öröm mellett sok nehézséget is tartogatott...
Az elköszönések sora folytatódott, a vizsgákat befejeztem. A holland vizsgáim viccesen alakultak, nem tudtam bemenni az adott napon vizsgázni, így akkor kellett pótolnom, amikor már itt volt a családom. Ráadásul ugyanannyi idő alatt írtam meg a kettőt, mint a többiek az egyet, mert aznap még le kellett érnünk Athénba. Végén azonban mindkettő 8-s lett, ami az itthoni 4-esnek felel meg. Utolsó este, mielőtt megjöttek Anyáék, páran elmentünk inni egyet, és olyan kedvesek voltak a barátaim, hogy ajándékkal is készültek nekem.
Július elsején hajnalban megérkezett a családom. Az első 2 napot Szalonikiben töltöttük, majd Athén, aztán pedig bejártuk az egész Peloponnészoszt. Nagyon sok gyönyörű helyen jártunk (képek a családi kirándulásról augusztusban várhatók - érdemes megnézni őket:)
  • Korinthosz (csatorna, ókori település, Akrokorinthosz-vár)
  • Mükéné (Akropolisz, királysírok, palota)
  • Epidaurosz (UNESCO - színház, fürdők, szentélyek, )
  • Spárta
  • Misztrász
  • Pílosz (Nesztor palotája)
  • Olümpia
  • (Vaszei temploma)
  • Patrasz ( Szt. András apostol ereklyéi: feje és keresztje)

Hazautunk egy kicsit meghosszabodott, mivel lerobbant a kocsink, így +1 napot még Közép Görögországban, és +1 napot pedig Macedóniában (Skopje) töltöttünk.

Mindenesetre szerencsésen hazértünk és most próbálom ismét megtalálni a helyem a hazámban, családomban és az élet minden területén. Nem könnyű, de már nem is ismeretlen, hisz hasonlót éreztem a németországi 1 évem után is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése